کارتخوان اندرویدی چه مزایایی دارد؟

مزایای کارتخوان اندرویدی
به کارتخوان هایی که سیستم عامل آن اندروید است، کارتخوان اندرویدی گفته می‌شود. کارتخوان اندرویدی نسل جدیدی از دستگاه‌های کارتخوان است که قابلیت‌های زیادی در زمینه تکنولوژی دارد و تراکنش‌ها را می‌توان با سرعت بالاتری با آن انجام داد. این کارتخوان دارای صفحه نمایشگر تمام لمسی است و از آن جایی که کارتخوان سیار محسوب می‌شود نیازی به خط تلفن ندارد و می‌توان به راحتی آن را حمل کرد. کارتخوان اندرویدی در واقع یک موبایل با تبلت است که به کارتخوان پیشرفته مجهز شده است.

امکانات کارتخوان اندرویدی

کارتخوان اندرویدی تجهیزات و امکانات خوبی دارد که مهم ترین آن عبارت است از:
  • دوربین
  • چاپگر
  • اسکنر ۲ بعدی
  • وای فای
  • بلوتوث
  • بارکدخوان
  • کارت حافظه جانبی
  • RFID
  • اتصال به نرم افزارهای مای و حسابداری

امکانات کارتخوان اندرویدی

مزایا و کاربردهای کارتخوان اندوریدی

از کارتخوان اندرویدی می‌توان برای کسب و کارهای مختلفی از جمله: رستوران‌ها؛ کافی شاپ ها؛ مجتمع های تجاری استفاده کرد. این کارتخوان سرعت بالایی در انجام تراکنش ها دارد و در انتهای فاکتور مانده حساب شخص نیز چاپ می‌شود. از مزایای کارتخوان اندرویدی می‌توان به ثبت سریع سفارشات، گرفتن گزارش لحظه ای دقیق، قابلیت نصب نرم افزار اندروید بر روی دستگاه، قابلیت ذخیره سازی  به وسیله باطری های قابل شارژ اشاره کرد.

قابل حمل بودن: از آن جایی که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و شیوع بیماری کرونا اکثر افراد ترجیح می دهند غیر حضوری خرید کنند و پرداخت را در محل کار یا منزل انجام دهند، کارتخوان سیار از جمله کارتخوان اندرویدی کاربرد زیادی پیدا کرده است. کارتخوان اندرویدی توسط نرم افزار حسابداری کسبه پشتیبانی می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید هم زمان صورت حساب مشتری را تسویه کنید وفاکتور صادرکنید و هم تراکنش بانکی را به سرانجام برسانید و فیش تحویل مشتری دهید. با کارتخوان اندرویدی شما علاوه بر فیش بانکی، فاکتور نیز تحویل خواهید گرفت. هر کسب و کاری می‌تواند فاکتورش را مطابق با سلیقه اش، همراه با آرم، سربرگ، آدرس و شماره تماس فروشنده، اطلاعات خریدار و جزئیات فاکتور پرینت بگیرد.

دارای چندیدن عملکرد: چاپگر کارتخوان اندرویدی از نوع ۶ سانتی متری است و از رول‌های کاغذ سنتی هم پشتیبانی می‌کند. این کارتخوان را می‌توان به حساب مشتری متصل کرد تا پس از هربار تراکنش، آخرین وضعیت صورت حساب مشتری را نشان دهد. کارتخوان اندرویدی با سیم کارت تمامی اپراتورها سازگار است و به راحتی می‌توان آن را به اینترنت متصل کرد. یکی ازمزیت های مهم کارتخوان اندرویدی، داشتن دوربین عکاسی است که به فروشنده و نماینده شرکت این امکان را می دهد تا شرایط حساس را ثبت کنند. با کارتخوان اندرویدی علاوه بر صدور فاکتور می‌توانید کلیه امور حسابداری خود نظیر: انبارداری، بانکداری، دریافت و پرداخت، محاسبه سود و زیان، مدیریت بدهی و طلبکاری‌ها فارغ از زمان و مکان را مدیریت کنید.

مزایای کارتخوان اندرویدی

کارتخوان اندرویدی مانند نرم افزار حسابداری به شما می‌گوید در چه روزها و ساعت هایی فروش بالاتری داشته اید تا بتوانید کسب و کار خود را بهتر مدیریت کنید. در کسب وکارهایی مانند رستوران که مشتریان زیادی به صندوق مراجعه می کنند و سرعت بالا در انجام تراکنش و پرداخت ها اهمیت زیادی دارد، استفاده از کارتخوان اندرویدی پیشنهاد بسیار خوبی است و تحول بزرگی در زمینه کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد.

قیمت مقرون به صرفه: دستگاه های کارتخوان اندرویدی علاوه بر وزن سبک و سرعت بالا قیمت مقرون به صرفه ای دارد. برای کارتخوان اندرویدی تبلت های متعددی با برند: سامسونگ، لنوو، ایسر، دل وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی را انتخاب کنید.

اتصال به گوشی ها یا تبلت های اندرویدی: همان طور که اشاره شد کارتخوان اندرویدی را می‌توان به تبلت، سیستم عامل اندروید یا ویندوز متصل کرد. سخت افزار اصلی کارتخوان اندرویدی ، یک دستگاه تبلت ارزان قیمت است و در صورت خراب شدن با هزینه ای کم می‌توانید سریعا آن را تعمیر کنید.

تعامل با مشتری: افزایش تعامل با مشتری در یک سری از کسب و کارها مانند رستوران ها اهمیت زیادی در افزایش فروش دارد. با کارتخوان سیار اندرویدی دیگر لازم نیست همیشه روال پرداخت و گرفتن پول از مشتری را از پشت میز یا کانتر انجام دهید. با کارتخوان اندرویدی می‌توانید به میز مشتری بروید و هنگام پرداخت صورت حساب با وی تعامل بیشتری برقرار کنید.

داشتن امنیت بالا: از آن جایی که سیستم عامل اندروید توسط گوگل توسعه پیدا کرده است کیفیت و محبوبیت خوبی دارد. هم چنین این سیستم عامل امنیت بالایی دارد و به خوبی می‌توانید از داده های مشتریانتان محافظت کنید. پشتیبانی سیستم عامل اندروید توسط گوگل قوی است و پس از هر بار آپدیت خدمات و سرویس‌های بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

 

نوشتهٔ پیشین
دستگاه پوز چیست؟
نوشتهٔ بعدی
کارتخوان نو یا دست دوم؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button