فراخوان آموزش تعمیر کارت خوان برای پرسنل شرکتها

آموزش تعمیر کارتخوان برای پرسنل شرکتها

با توجه به شتاب تغییرات کسب و کار به سمت متدهای امروزی و در شرایط پیچیده ای از وضعیت اقتصادی نهادها، کمپانی ها و واحدهای کسب و کار، نیاز به بهره مندی از، پرسنلی آموزش دیده و کارآزموده بر هیچکس پوشیده نیست.

لذا مؤسسه الهه نقش جهان، با بهره گیری از اساتید برجسته و شناخته شده کشوری، در یک فضای علمی، آموزشی و کارگاهی مجهز به پیشرفته ترین متدهای عرصه تعمیرات کارتخوان، افتخار دارد، تا با هدف پرورش نیروهای فنی مجموعه شما دوست عزیز، که ضروری ترین مبحث فعالیت پرداخت الکترونیک است، گوشه ای از این مسئولیت خطیر را در حوزه آموزش پرسنل آن مجموعه، عهده دار باشد.

مؤسسه الهه نقش جهان، هدایت و پشتیبانی پرسنل معرفی شده شما را تا لحظه موفقیت در این عرصه عهده دار بوده و  پشتیبانی هنرجویان تا ماهها از طریق گروه شبکه های اجتماعی ادامه خواهد داشت و نیروهای شما را در زمینه آموزش تعمیر کارتخوان بی نیاز خواهیم نمود. انشاءا…

بر این اساس لازم است تا پرسنل تعیین شده از جانب شرکت ها، در شبکه اجتماعی مخصوص واحد آموزش این مؤسسه ( روبیکا، سروش، ایتا و … )،  با ارسال نام و نام خانوادگی و نام مجموعه،  به شماره  (۰۹۹۰۲۸۷۹۰۲) اعلام آمادگی نمایند تا در اسرع وقت زمان کلاس ایشان مشخص شود.

لازم به ذکر است اولویت برگذاری کلاس ها به ترتیب اعلام در همان شبکه اجتماعی مجموعه خواهد بود.

حرفه ای نمودن پرسنل شما حرفه و افتخار ماست.

با تشکر فراوان

مدیرعامل – شیرمحمدی

 

نوشتهٔ پیشین
راهنمایی و خرید دستگاه کارتخوان s910
نوشتهٔ بعدی
علت شارژ نشدن و خاموش شدن کارتخوان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button