صاحب یک دستگاه کارتخوان رایگان بی سیم شوید، حتی بدون پروانه کسب

دستگاه کارتخوان سیار

آیا شما هم به دنبال گرفتن کارتخوان رایگان با شرایط آسان هستید؟ مجموعه الهه نقش جهان در این مقاله قصد دارد راهکاری آسان برای دریافت کارتخوان رایگان را به شما نشان دهد. اگر قصد دارید بدون پروانه کسب صاحب کارتخوان شوید با ما همراه باشید.

بله، عنوان این خبر صحیح است و یک شعار تبلیغاتی نیست، شما می توانید صاحب یک دستگاه کارتخوان بی سیم (سیار) رایگان شوید حتی بدون اینکه مغازه یا دفتر کاری داشته باشید یا حتی پروانه کسب یا مجو فعالیتی داشته باشید.

دستگاه کارتخوان بی سیم

شاید شغل شما به گونه ای باشد که با این مشکلات و سوالات از سوی مشتریان خود زیاد برخورد کرده باشید:

  • دستگاه کارتخوان سیار ندارید؟
  • شماره حساب یا شماره کارت بدهید تا بعدا به حسابتون واریز کنم!
  • پول همراهم نیست و فقط عابر بانک دارم!
  • اگر یک کارتخوان بیسیم داشتید همین الان کارت می کشیدم
  • و…

و شغل شما به گونه ای است که نیاز دارید برای تسویه حساب های مالی خود و دریافت پول از مشتریان همیشه یک دستگاه کارتخوان سیار همراه خود داشته باشید تا هم به صورت لحظه ای تسویه حساب مشتریانتان انجام شود و به زمان های بعد موکول نشود (که خود نیاز به پیگیری و حتی برخی مواقع نیاز به تماس های واقعا خسته کننده دارد) به خصوص که در این عصر همه افزاد بیشتر به جایی این که پول نقد همراه خود داشته باشند ترجیح می دهند تسویه حساب ها و خرید های خود را به صورت آنلاین یا از طریق دستگاه های کارتخوان و یا دستگاه های عابر بانک انجام دهند.

و شاید هم دفعات زیادی برای گرفتن دستگاه کارتخوان سیار به بانک ها مراجعه کرده اید و با جواب های ناامید کنند بسیاری مانند جواب های زیر برخورد کرده باشید:

  • باید حتما پروانه کسب داشته باشید!
  • باید هم مغازه یا دفتر کار داشته باشید!
  • باید ثبت نام کنید و منتظر بمانید چون دستگاه بر اساس اولیوت واگذار می شود!
  • باید گردش حساب خوبی داشته باشید تا بتوانیم دستگاه کارتخوان بی سیم به شما بدهیم
  • باید مبلغ …. تومان به عنوان سپرده در حساب خود مسدود کنی.
  • و …..

و همه این موارد می تواند در کسب و کار شما و درآمد زایی شما اختلالات بسیاری را ایجاد کنند اما ما بدون هیچ یک از شرایط سخت و پیچیده و بدون معطلی دستگاه کارتخوان سیاری که نیاز دارید را با مالکیت قطعی و دائمی در اختیار شما می گذاریم ان هم در کوتاهترین زمان ممکن

و مهمترین و بارزترین نکته همان طور که در عنوان مطلب نوشته شده است برای داشتن یک دستگاه کارتخوان سیار اصلا نیازی نیست که شما حتما یک مغازه یا دفتر کار داشته باشید یا پروانه و جواز کسب داشته باشید.

دریافت کارتخوان سیار رایگان

هر سیستمی که تغییر می کند همراه خودش وسایل مورد نیازش را نیز ارائه می دهد. یکی از تغییرات عمده ای که در عصرجدید رخ داده است تغییر سیستم بانکی کشور از سنتی به الکترونیک بوده است. موارد مورد نیاز این سیستم دستگاه های الکترونیک بوده است که یکی از این دستگاه ها دستگاه های کارتخوان است.

دریافت کارتخوان سیار

با فراگیر شدن سیستم الکترونیکی و بانکداری الکترونیکی در کشور جامعه نیاز روز افزونی به سخت افزار برای انجام این گونه تراکنش ها پیدا کرده است. تا چند سال پیش این کارتخوان ها به صورت رایگان در اختیار مصرف کننده و پذیرنده قرار می گرفتند بنابراین متقاضیان هیچ گونه پرداختی لازم نبود انجام دهند. با بد شدن شرایط اقتصادی و تهیه این گونه سخت افزار ها بانک مرکزی تصمیم گرفت مبلغی که به صورت ودیعه از پذیرنده برای این سخت افزار ها دریافت می شود را دریافت نکند و خود کارتخوان را به صورت تملیکی در اختیار پذیرنده قرار دهد.

همان طور که می دانید هنوز هم قسمت مهم دریافت کارتخوان بر عهده سیستم بانکی و شعب بانک ها است. این شعب هم چنان با ارائه کارت خوان های رایگان به پذیرندگان این روند را سریع می کنند.

شرایط دریافت دستگاه کارتخوان رایگان

تنها راه داشتن کارتخوان سیار دریافت آن از شعب بانک ها است. از آن جایی که شعب بانک ها تعداد محدودی از این کارتخوان ها دارند ترجیح می دهند کارتخوان رایگان را به پذیرنده ای اختصاص دهند که تراکنش بالایی دارد به همین خاطر طبق شرایط خاص آن را به یک سری افراد می دهند.در ادامه شرایط دریافت کارتخوان رایگان را برای شما نام می بریم:

داشتن جواز کسب

مهم ترین فاکتور برای داشتن کارتخوان سیار رایگان، جواز کسب است. داشتن جواز کسب برای شعب بانک ها معنی یک کسب و کاربا تراکنش بالا را می دهد.

گرفتن صورت حساب

داشتن صورتحساب با تعداد و مبالغ تراکنش بالا برای شعبه بانک ها امری اجتناب ناپذیر است. برای داشتن یک کارتخوان سیار رایگان باید یک صورت حساب با تراکنش و مبالغ بالا به بانک ارائه کنید تا آن ها مطمئن شوند شما تراکنشات بالایی با این دستگاه انجام می دهید.

دریافت کارتخوان سیار رایگان

تراکنش بالا

همان طور که اشاره شد بانک بدون هیچ گونه درخواست، کارتخوان به شما ارائه نمی کند. مهم ترین درخواست بانک از شما این است که حداقل تراکنش موجود را با این دستگاه انجام دهید. بانک ها در سال ۱۳۹۹ این رقم را به ۳۰۰ تراکنش درماه بالا برده اند. با این که این رقم برای خیلی از کسب وکارها زیاد نیست اما از تعداد تراکنش مبلغ تراکنش نیز باید رقم قابل توجهی باشد به طور مثال شما نمی توانید ۳۰۰ تراکنش ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ هزارتومانی انجام دهید. مبلغ تراکنش ها باید حتما بالای ۲۵ هزارتومان باشد. درنگاه اول شاید این کار خیلی پیچیده نباشد اما با توجه به شرایط خاص بازار بعضی مواقع ممکن است شما نتوانید به آن حد مورد نیاز بانک برسید. علاوه بر این ممکن است هم زمان از چند دستگاه کارتخوان استفاده کنید که همین موضوع تعداد تراکنش را در بین دستگاه های کارتخوان تقسیم می کند. این موضوع باعث می شود  تعداد تراکنش ها حتی اگر بالا هم باشد برای هر دستگاه کارتخوان به حد نصاب نرسد.

بانک این روند را به صورت سه ماه متوالی رصد می کند. اگر شما در سه ماه متوالی تراکنش ۲۵۰۰۰ تومانی زیر ۳۰۰ تعداد بر روی دستگاه خود نداشته باشید بانک کارتخوان را جمع آوری می کند. حتی اگر شما ازدادن آن امتناع کنید به هر طریقی کارتخوان را از شما دریافت می کند.

بلوکه کردن پول در حساب

شعب بانک به هیچ عنوان بدون ضمانت کارتخوان سیار خود را به شما نمی دهند مگر در شرایطی که از مشتریان ویژه آن شعبه باشید که آن هم به ندرت رخ می دهد. هنگام درخواست کارتخوان مهم ترین چیزی که شعب بانک از شما طلب می کنند مبلغی به عنوان ولی یا رهن است که باید در حساب خود بلوکه کنید. در سال های اخیر این رقم چیزی بین ۵۰۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان بود اما در حال حاضر بین ۲ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان بسته به نوع بانک متغیر است.

بانک‌های ارائه دهنده کارتخوان ثابت رایگان

از بانک‌های زیر می‌توانید کارتخوان ثابت رایگان خود را تحویل بگیرید:

  • بانک ملی ایران ( کارتخوان سداد)
  • بانک ملت ( کارتخوان به پرداخت )
  • بانک سامان (کارتخوان سامان کیش)
  • بانک سپه
  • بانک پاسارگاد (کارتخوان پاسارگاد فناپ)
  • بانک رسالت
  • بانک اقتصاد نوین ( کارتخوان ثابت پرداخت نوین )
  • بانک کشاورزی

 

نوشتهٔ پیشین
نکات امنیتی مهم هنگام استفاده از کارتخوان
نوشتهٔ بعدی
انتخاب سیم کارت مناسب برای دستگاه کارتخوان

مطالب مرتبط

۳۰ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • درخواست کارت خوان سیار

    پاسخ
  • حسن خانمحمدی
    ۱۳۹۷-۰۲-۱۵ ۴:۰۰ ق٫ظ

    با سلام اقای حسن خانمحمدی هستم از چابهار..شغل بنده میوه فروش هست…کارتخان دارم .ولی الان به یک کارتخان ببسیم احتیاج دارم.بنده نزد بانک های سپه.صادرات.مهر ایران.ملت .ملی.مسکن

    پاسخ
    • با سلام
      جناب خان محمدی هیچ شماره تماسی از خود نگذاشته اید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند
      لطفا تماس بگیرید یا شماره تماس خود را اعلام کنید
      شما به هرکدام از بانک های که حساب دارید می توانید دستگاه کارتخوان خود را وصل کنید
      با درود

      پاسخ
  • سلام نیازمند دستگاه کارتخوان سیار هستم بانک ملت و صادرات و اقتصاد نوین حساب دارم
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ
    • با سلام و احترام
      لطفا از بخش enj.ir/pos مدارک مورد نیاز را بررسی و آماده کنید و فرم های مربوطه را نیر دانلود و تکمیل کنید و با دفتر بخش فروش کارتخوان های سیار تماس بگیرید.
      شما می توانید درخواست دهید تا دستگاه مورد نظر به هریک از بانک های عضو شبکه شتاب وصل شود (در فرم های درخواست اینکه به چه حسابی در چه بانکی متصل شود توسط شما مشخص می شود)
      با درود

      پاسخ
  • محمد عبدالوند
    ۱۳۹۷-۰۳-۰۴ ۹:۴۹ ب٫ظ

    سلام و عرض ادب درخواست یک دستگاه کارت خوان سیار بدون دادن مبلغ ودیعه یا با مبلغ ودیعه کم را دارم

    پاسخ
  • محمدکاظم محمدزاده
    ۱۳۹۷-۱۰-۰۹ ۹:۳۴ ق٫ظ

    باسلام خسته نباشید من محمدکاظم محمدزاده هستم از استان بوشهر شهر بوشهر در خواست یکدستگاه کارتخوان سیار میباشم ونیز میخواهم دستگاه کارتخوان با کارت بانک ملت فرزندم که زیر ۱۸ سال هست انجام دهم ایا میتوانم این کار انجام دهم اگر میشود لطفا از طریق تماس منو راهنمایی فرمایید ….

    پاسخ
  • نجار هستم یک مؤسسه خیریه داریم نیاز به یک دستگاه کارتخوان بیسیم داریم برای دریافت کمکهای مردمی مؤسسه مون میخواییم به حساب مؤسسه همه مبالغ مردم بره. متأسفانه الآن بانکی که حساب مؤسسه توش حساب داره میگه دستگاه بیسیم دیگه نمیاره. میتونید کمکمون کنید آیا… خیلی ضروری هست.

    پاسخ
    • با سلام
      وقت بخیر جناب نجار
      بله، شما می توانید با مالکیت خود یا موسسه یک دستگاه کارتخوان سیار خریداری کنید و به هرحساب بانکی که مد نظر دارید وصل کنید
      شماره تماسی نگذاشتید که همکاران با شما تماس بگیرید
      لطفا تماس بگرید تا همکاران بخش فروش کامل شما را راهنمایی کنند.
      با درود

      پاسخ
  • سلام بنده نیاز به یک دستگاه سیار دارم .جواز کسب و مغازه ندارم .کدام یک از فرم ها رو باید تکمیل کنم و مبلغ دستگاه چقدر میشود و چه مقدار زمان نیازه .

    پاسخ
    • با سلام
      جناب آقای مهرداد جهت اطلاع از نحوه پر کردن فرم ها و اطلاع از مبلغ دستگاه ها میتوانید با شماره تلفن های دفتر تماس بگیرید و یا شماره تلفنی در اختیار ما قرار داده تا همکاران بنده با شما تماس بگیرند.
      با تشکر

      پاسخ
  • سلام، بنده از تبریز هستم و یه دستگاه کارتخوان سیار می خوام و بانک شهر حساب دارم، لطفا برا راهنمایی بنده با این شماره تماس بگیرید ۰۹۱۴۲۲۶۲۹۹۴

    پاسخ
  • سلام احتیاج به یه کارتخوان سیار برای تالار دارم لطفا تماس بگیرین با بنده و شرایط رو اعلام کنین
    ۰۹۱۲۵۸۷۰۸۶۴ احمدی
    ممنونم از همکاریتون

    پاسخ
  • علیرضا حاجی پور
    ۱۳۹۹-۰۳-۲۲ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

    سلام حاجی پور هستم بنده فست وفودی دارم الان به یک کارتخوان سیار احتیاج دارم

    پاسخ
  • با سلام
    یک دستگاه کارتخوان سیار برای کارهای مالی مدرسه احتیاج دارم.
    من حسابدار مالی مدرسه هستم . دستگاه کارتخوان مدرسه مدتی هست که دچار مشکل شده و هیچ جا کارتخوات سیار ارائه نمیده. ممنون میشم راهنمایی کنید و قیمت دستگاه رو بگید.
    ۰۹۲۱۶۱۹۷۱۵۲

    پاسخ
  • سلام چگونه می توان صاحب کارت خوان سیار رایگان شد؟

    پاسخ
  • نیازمند یک دستگاه کارتخوان رایگان هستم ..دمتون گرم دعاتون میکنم🙏

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید بنده کارت خوان دارم و نرم افزار پاسارگاد رو نصب کردم اما برای فعال سازی مجوز کسب می خوان در حالی که بنده ندارم لطفا راهنمایی فرمایید

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید من یدونه کارت خوان احتیاج دارم تازه کسب کار برای خودم راه انداختم ودست بالم خالی میشه کمکم کنید یدونه کارت خوان رایگان بگیرم ۰۹۲۱۰۲۶۶۹۱۲

    پاسخ
  • سلام شب خوش.نیازمند دستگاه کارت خوان هستم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button