ارزان ترین دستگاه کارتخوان ۱۴۰۰

کارتخوان ارزان با قیمت مناسب

اکثر افراد برای خرید کارتخوان به دنبال کارتخوان به صرفه و ارزان هستند و اولین سؤالی که می‌پرسند در مورد قیمت آن است. مجموعه الهه نقش جهان در ادامه لیستی از کارتخوان‌های به صرفه و ارزان را به شما معرفی می‌کند. از کارتخوان های به صرفه موجود در بازار می‌توان به کارتخوان S58 و S90 اشاره کرد.

کارتخوان پکس S58

از دستگاه پوز S58 می‌توان به صورت کارتخوان سیار و ثابت استفاده کرد. این کارتخوان به دلیل قیمت مناسبش در بین کسب و کارها و خرده فروش‌ها کاربرد زیادی دارد و در کنار قیمت ارزان، کاربردی‌ترین و قوی ترین دستگاه پوز است. از این دستگاه بیشتر به عنوان کارتخوان ثابت استفاده می‌شود اما با اضافه کردن یک باتری می‌توان برای کسب و کارهای سیار نیز از آن استفاده کرد. باتری دستگاه S58  قابلیت نگهداری شارژ بین ۴ تا ۶ ساعت را دارد. برای استفاده از این دستگاه پوز در مکان ثابت کافی است یک کابل تلفن به آن متصل کنید. تراکنش‌های این دستگاه با سرویس GPRS انجام می‌شود و صفحه نمایش آن رنگی و سیاه و سفید است.

کارتخوان ارزان S58

کارتخوان پکس S58 دارای پورت اتصال USB است و کار کردن با آن بسیار راحت است. از دیگر امکانات و مزیت‌های این دستگاه می‌توان به امنیت بالاو گواهینامه PCI PTS 3.x اشاره کرد. اگر به دنیال کارتخوانی به صرفه با امکانات خوب هستید ما به شما این دستگاه را پیشنهاد می‌کنیم.

کارتخوان پکس S90

این کارتخوان در برابر ضربه مقاوم است و قادر است تراکنش‌ها را در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهد. با این کارتخوان می‌توانید معاملات خود را در هرجایی خواستید با بیشترین سرعت انجام دهید. کارتخوان پکس S90 دارای صفحه نمایش و بدنه رنگی است و از آن می‌توان به صورت سیار استفاده کرد. از دیگر امکانات کارتخوان ارزان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت استفاده از دو سیمکارت
  • باتری قابل شارژ از نوع لیتیومی
  • گواهینامه‌های PCI PTS 3.x
  • پردازنده ARM11
  • پشتیبانی ازDUKPT, Master/Session, DES و ۳DES

کارتخوان ارزان s90

خرید کارتخوان به صرفه با قیمت مناسب

شما می‌توانید در بین دو کارتخوانی که معرفی کردیم کارتخوان به صرفه و مد نظر خود را از نمایندگی الهه نقش جهان در سراسر کشور خریداری کنید. کارتخوان ‌های این مجموعه دارای گارانتی و پشتیانی نیز هستند. چنان چه دستگاهی که خریداری کرده اید به هر دلیلی خراب شد می‌توانید برای تعمیر کارتخوان خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارزان‌ترین کارتخوان ثابت

همان طور که اشاره شد کارتخوان S58 کارتخوان به صرفه با امکانات خوب است که برای کسب وکارهای سیار و ثابت کاربرد دارد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند ارزان بودن به معنای نداشتن کیفیت و امکانات خوب است در صورتی که این طور نیست. ما در این مقاله کارتخوان‌های به صرفه با امکانات خوب را به شما معرفی کردیم تا با استفاده از آن در سریع ترین زمان ممکن تراکنش‌های مالی خود را انجام دهید.

کارتخوان Nexgo G2

کارتخوان Nexgo G2 از کارتخوان‌های سیار به صرفه است. این دستگاه نسبت به کارتخوان‌های ۷۲۱۰ و ۸۲۱۰ قدیمی است و سرعت تراکنش آن پایین تر است. کار کردن با این دستگاه پوز نسبتا راحت است و قابلیت اتصال به تمامی بانک‌های عضو شتاب را دارد.  از ویژگی‌های خوب این کارتخوان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایز مناسب
  • باتری با دوام نسبتا بالا
  • قیمت مناسب
نوشتهٔ پیشین
نحوه محاسبه مالیات دستگاه های کارت خوان در سال ۱۴۰۰
نوشتهٔ بعدی
دستگاه پوز چیست؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button