نحوه اتصال دستگاه کارت خوان به وای فای گوشی

اتصال دستگاه کارت خوان به وای فای

یکی از معضلات اتصال دستگاه پوز به شرکت پی اس پی به کارگیری خطوط تلفن معمولی است.در مراکز بزرگ معمولا چند دستگاه پوز در مناطق و طبقه های گوناگون گذاشته می شود سپس آن ها را باروش هایی به یکدیگر وصل کرده و بعد به شرکت پی اس پی منتقل می کنند.هم اکنون بیشتر شرکت های کارتخوان دست به ارائه رابط های تلفنی، شبکه محلی، راه دور و اینترنتی زده اند. کاربر با توجه به نیاز خود می تواند یک یا چند مورد از این خدمات را خریداری کند.

اگر مرکز خرید بزرگی دارید و چند دستگاه پوز در آن وصل است یکی از روش های خوب برای اتصال آن به شرکت پی.اس.پی این است که یک ارتباط معمولی،کم هزینه و همیشگی اینترنت اجاره کنید و دستگاه های پوز را توسط آن به شرکت وصل کنید. شرکت پی.اس.پی یک ارتباط کم هزینه وخوب از لحاظ سرعت تهیه کرده و به شبکه وصل می کند.

ایده آل ترین گزینه برای اتصال پوز از طریق اینترنت استفاده از شرکت های پی ای پی است. این شرکت ارتباط مداوم و کم هزینه با اینترنت را روی خط تلفن معمولی و عدم قطعی آن ارائه می دهد.ارتباط شرکت های پی ای پی یک ارتباط معمولی است که استفاده زیادی برای شرکت ها ندارد و سرعت آن ۶۴ هزار بیت بر ثانیه است.این ارتباط تقریبا ۱۵ هزار تومان در ماه هزینه دارد.شرکت های پی ای پی در این خصوص ازشرکت های پی اس پی پیشی گرفته اند و در حال فعالیت می باشند.

با توجه به کدگذاری و امضای پیام ها به وسیله دستگاه پوز و کنترل آسیب پذیری یا ریسک در این خصوص معایب امنیتی و شنود اطلاعات در این خصوص بسیار کاهش یافته و به صفررسیده است بنابراین می توان اطلاعات مالی و خرید های کوچک را خیلی آسان بر روی اینترنت حمل و نقل نمود.

اتصال کارت خوان به وای فای

نحوه اتصال کارتخوان به اینترنت

برای وصل شدن کارتخوان به اینترنت باید رابط اینترنت را بر روی دستگاه پوز سفارش دهید و با یک عدد هاب معمولی آن ها را به مودم شرکت پپ متصل کنید.برای برقراری امنیت بیشتر با شرکت پپ هماهنگ کنید که بسته های اطلاعاتی دستگاه ها را تنها به سوی شرکت پی اس پی بفرستد.علاوه بر این روتر مرکزی خود را به شکلی تنظیم کنید که تنها از پوزهای مورد نظر خودش بسته های اطلاعاتی را بگیرد.برای این کار دستگاه هایی با قیمت پایین تر موجود است که کاربران می توانند به شرکت های فروشنده پوز و محصولات شبکه سفارش دهند.هم اکنون برخی از شرکت های پی اس پی جهت جلب رضایت کاربران و فروشگاه شروع به نصب مودم بی سیم که هزینه بالایی ندارد نموده اند.

تغییر ارتباط دستگاه کارت خوان از سیم کارت به WiFi

همان طور که اطلاع دارید برای ارتباط دستگاه کارت خوان به سرور می توانید از سیم کارت یا ارتباط بی سیم WiFi استفاده کنید.کارتخوان Aisino v71 بصورت پیش فرض روی حالت سیم کارت تنظیم شده است.برای تغییر ارتباط کارت خوان از سیم کارت به WiFi می توانید از دو روش استفاده کنید.

روش اول

  • از طریق منو تنظیمات با فشردن دکمه F1 سپس گزینه ۲ با رمز ۱۲۳۴ وارد قسمت پذیرنده شوید.
  • در منویی که ظاهر می شود گزینه ۱ نوع ارتباط را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد از دو گزینه نمایش داده شده گزینه دوم شبکه بیسیم را انتخاب کنید.
  • در این مرحله دو گزینه تحت عنوان جستجو و ورود دستی به شما نشان داده می شود.گزینه جستجو را با فشردن کلید ۱ انتخاب کنید.
  • کارت خوان پس از جستجو لیستی از شبکه های وای فای را به شما نمایش می دهد با فشردن عدد مربوطه شبکه مورد نظر را انتخاب کنید.
  • در صفحه بعد رمز WiFi مربوطه را وارد کنید و دکمه سبز را فشار دهید.
  • دستگاه شما اکنون می تواند با WiFi ارتباط برقرار کند.

روش دوم

برای سهولت در سوئیچ کردن بین WiFi و sim دکمهShortcut  (میانبر)روی کیبورد طراحی شده است. برای استفاده از این روش کافی است دکمه F3 را فشار دهید و رمز ۱۲۳۴ را وارد کنید.دستگاه به صورت خودکار به یکی از شبکه های وای فای که قبلا در دستگاه تنظیم شده است متصل می شود.توجه کنید برای استفاده از دکمه Shortcut F3 باید قبلا شبکه وای فای مربوطه را طبق مراحل “روش اول” که در بالا ذکر شد تنظیم کرده باشید.

اکنون برای بازگشت از WiFi به حالت سیم کارت مراحل زیر را طی کنید:

  • دکمه F1 را بزنید.
  • گزینه پذیرنده را انتخاب کنید و با رمز ۱۲۳۴ واردشوید.
  • گزینه ۱ یعنی نوع ارتباط را انتخاب کنید.
  • در صفحه نمایش داده شده گزینه ۱ “سیم کارت” را انتخاب کنید.
  • دستگاه در وضعیت ارتباط سیم کارت قرار گرفته است.
نوشتهٔ پیشین
دستگاه پین پد pin pad متصل به کارت خوان چیست؟
نوشتهٔ بعدی
بهترین مدل کارتخوان سیار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button