چرا از مؤسسه الهه نقش جهان کارتخوان سیار خرید کنیم

چرا الهه نقش جهان

در مؤسسه الهه نقش جهان یک طرح جامع و منحصر به فرد را شروع کرده ایم.

عمده دغدغه نمایندگان دستگاه کارتخوان، خرید و مسائل مالی نیست. چرا که یک بیزینس عالی، فعال و پردرآمد برای تمامی کسانیست که دید وسیع و خلاقانه به آن داشته باشند.

تنها دغدغه نمایندگان پاسخگو بودن مرجع مورد نظر آنهاست. این مؤسسه در این طرح منحصر به فرد سعی نموده تا با استخدام بزرگ، سراسری و ۱۰۰ نفره خود، این خلاء به وجود آمده در مراجع ارائه دهنده کارتخوان را برطرف نماید و اصطلاحاً طرح “هر نماینده یک رابط” را خلاقانه ایجاد نموده است که کاملاً راه نماینده برای داشتن یک بیزینس زیبا، جذاب و پردرآمد را با خاطری آسوده، هموار نموده است.

مؤسسه الهه نقش جهان استوک فروش یا دست دوم فروش نیست.

دستگاه های این مؤسسه با خلاف گفتن های بازار کاملاً متفاوت است. اصطلاح ریفر، یک کلمه عامیانه در دست یک سری افراد نابلد نیست که بتوانند از آن سوء استفاده نمایند.

شما دقیقاً بعد از دریافت دستگاه از این مؤسسه و مقایسه آن با سایر دستگاه های موجود در بازار به روشنی تفاوت دستگاه استوک، دست دوم و ریفر را خواهید دید.

دستگاه های این مؤسسه همگی ریفر شده است. یعنی یک تیم بسیار کارکشته و قوی در فضایی کاملاً مناسب و با تجهیزات کافی، که لازمه یک نمایندگی معتبر است در اوج تبحر، ریفر این دستگاه ها را بر عهده دارند.

– باطری داخلی و فیوز های معیوب تعویض می گردد تا باطن دستگاه برای یک فعالیت چندین ساله تقویت شود و مثل دستگاه های بازاری، بعد ازیکی یا دو ماه کارکرد، عودت نشوند.

– مغزی باطری خارجی دستگاه، قطعاً تقویت و تعویض می شود تا با قدرت تمام، باطری دستگاه های این مؤسسه ۴ ماه گارانتی مطلق داشته باشند، حال اینکه یک دستگاه نو در بازار فقط ۷۲ ساعت گارانتی باطری دارد.

LCD –  دستگاه های این مؤسسه تعویض شده است، به گونه ای که پذیرنده خودش برچسبLCD  را جدا خواهد کرد.

– ظاهر دستگاه کاملاً رفع عیب و رنگ خواهد شد و نهایتاً دستگاهی تمیز و آکبند در جعبه ای موقر و زیبا به همراه آداپتور نو و مخصوص خود دستگاه و یک عدد رول اضافه، پک شده به دست پذیرنده خواهد رسید.

در این صورت نمایندگان این مؤسسه با خاطری آسوده، دستگاه های این مؤسسه را به فروش خواهند رساند.

گارانتی و خدمات دستگاه کارتخوان سیار در مؤسسه الهه نقش جهان

گارانتی و خدمات این مؤسسه به گونه ایست که بار سنگین نارضایتی پذیرنده ها را از نماینده خود حذف خواهد کرد و دستگاه معیوب به همان مرکز اعلام شده برای طی مراحل تعمیر ارسال می گردد و تنها مسئول این تعمیر، همان مرکز است و مانند برخی دستگاه های بازار، دستگاه پذیرنده یا نماینده در مراکز مختلف برای یک تعمیر ساده دست به دست نخواهد شد.

طرح های خلاقانه و اثبات شده مؤسسه الهه نقش جهان

این مؤسسه مفتخر است که در طول ۸ سال فعالیت مستمر خود هر طرح ساده ای را با خلاقیت مطلق به طرحی زیبا و جذاب و پردرآمد تبدیل کرده است و اکنون نیز طرح در دست اقدام خود در مورد دستگاه های ثابت را تا یک ماه آینده اجرایی خواهد نمود که متعاقباً به اطلاع دوستان خواهد رسید.

 

سایر خدمات دستگاهی مؤسسه الهه نقش جهان

کلیه دستگاه های دیگر این مؤسسه که نو وآکبند هستند و در قالب تکمیل موجودی هستند، فقط از نمایندگی های اصلی و مطلق همان دستگاه ها تهیه می شود و به این ترتیب شاخ غول بی اعتمادی به دستگاه های غیر رسمی در داخل کشور را شکسته است تا نماینده بداند که در صورت هرگونه عیب و ایراد در دستگاه ها، این دستگاه ها از مراکز کاملاً معتبر تهیه شده اند وگرنه با قیمت کمتر می توان همه این دستگاه های نو را از بازار تهیه نمود.

هدایت و آموزش در مؤسسه الهه نقش جهان

برخی اصطلاحات دست و پا گیر این بیزینس باعث شده تا نماینده به جای اینکه درگیر فروش و لذت بردن از درآمد این شغل باشد، فقط با این اصطلاحات درگیر است. ما با اتکا به تجربه ۸ ساله خود در مورد فروش و خلاقیت فروش، این مشکل را برای نمایندگان خود حل خواهیم نمود و نماینده را با راهنمایی کامل، هدایت خواهیم نمود.

نوشتهٔ پیشین
فروش باتری دستگاه های کارتخوان سیار
نوشتهٔ بعدی
گردهمایی نمایندگان و توزیع کنندگان دستگاهای کارتخوان سیار و ثابت

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button