اپلیکیشن پرداخت آپ (#۷۳۳*)

اپلیکشن آسان پرداخت (آپ)

اپلیکشن آسان پرداخت (آپ)شرکت آسان پرداخت پرشین با هدف فعالیت در سیستم های پرداخت الکترونیکی داده ها، در اردیبهشت سال ۸۸ تاسیس گردید. هدف این شرکت گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک می باشد و اجزای مختلف سیستم بر پایه “مقررات ناظر بر ارائه دهندگان خدمات پرداخت ” اداره نظام پرداخت بانک مرکزی و شرکت شاپرک در نظر گرفته شده و همچنین بگونه ای طراحی شده تا در برگیرنده طیف وسیعتری از انواع پرداخت الکترونیک باشد، این هدف با بکارگیری تجهیزات و ابزار ویژه پذیرش و انتقال تراکنش ها که در سیستم های پرداخت الکترونیک بروز دنیا استفاده میگردند میسر می باشد. این شرکت با عضویت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعالیت در حوزه پرداختهای الکترونیک کشور در بسترهایی نظیر پایانه فروش (POS) ، موبایل (USSD) و اینترنت (IPG) را کسب نموده است.

اهداف آسان پرداخت:

  • کمک به توسعه بانکداری الکترونیک در کشور
  • حذف هزینه های ناشی از چاپ پول در کشور وعرضه خدمات پرداخت آسان در بازار مصرف
  • رفع نگرانیها و مشکلات مردم در پرداختهای الکترونیک روزمره
  • ارائه راهکارهای آسان در زمینه های پرداخت پول در بسترهای تجارت الکترونیک

اپلیکیشن آپ

اپلیکیشن آپ نرم‌افزار شرکت آسان پرداخت پرشین است که با استفاده از آن امکانات پرداخت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. فقط کافی است گوشی شما به اینترنت وصل باشد و رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید. اپلیکیشن آپ قابل نصب روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS است و می‌توانید آن را از طریق کافه بازار، گوگل پلی و مایکت دانلود کنید.

 

خدماتی موجود در اپلیکیشن آپ:

  1. شارژ اینترنت
  2. کارت به کارت
  3. خرید شارژ
  4. قبض موبایل
  5. قبض خدماتی
  6. نیکوکاری
  7. بیمه
  8. تله پرداز
  9. امتیاز گیری
  10. خدمات خودرو
[mkd_button size=”medium” type=”solid” text=”دانلود اپلیکشن اپ و راهنما” custom_class=”” icon_pack=”font_awesome” fa_icon=”” link=”http://app.733.ir/#downloadApp” target=”_blank” color=”” hover_color=”” background_color=”” hover_background_color=”” border_color=”” hover_border_color=”” font_size=”” font_weight=”” margin=””]
نوشتهٔ پیشین
ussd چیست ؟
نوشتهٔ بعدی
ارز دیجیتال چیست؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button