کارتخوان سیار برای حساب های بانکی قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایرانبانک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه ۱۵ هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانکهای دولتی توسط ریاست محترم جمهوری وقت در مورخ ۲۲/۹/۱۳۸۶ افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار کرده است. بانک قرض الحسنه مهرایران باصدور مجوز رسمی بانک مرکزی ج.ا.ا. در تاریخ ۶/۶/۱۳۸۷ و براساس برنامه های تدوین شده ، ضمن انجام امور مربوطه به اعطای تسهیلات قرض الحسنه در ارتباط با فعالیتهای حساب قرض الحسنه جاری و بانکداری الکترونیکی اقدام می نماید.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در بدو امر با ۲۰۰۰ واحد بانکی متشکل از ۳۰۰ شعبه واگذاری از بانکهای سهامدار و ۱۷۰۰ واحد بانکی ( باجه) مستقر در شعب بانکهای سهامدار شروع به کار نمود . که پس از تشکیل ساختار و سازمان این بانک به دلیل توسعه کیفیت شعب بانکی کلیه شعب آن بانک به صورت مستقل شروع به کار نمود که هم اکنون با بیش از ۵۲۷شعبه فعال به صورت Online در حال فعالیت هستند.

دستگاه کارتخوان سیار قابل اتصال به حساب های بانک قرض الحسنه مهر ایران:

برخی از دستگاه های موجود :

  • GPRS POS Model: verifone 680
  • GPRS POS Model: verifone 670
  • GPRS POS Model: ing@nico

برای گرفتن شماره شبا حساب خود در بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانید از لینک https://enj.ir/3950/shaba اقدام کنید. همچنین جهت مشاهده کلیه دستگاه های کارتخوان موجود و همچنین ویژگی های هرکدام و فیلم سرعت عملکرد این دستگاه ها به صفحه کارتخوان های سیار مراجعه کنید.

با توجه به مدل های جدید دستگاه های کارتخوان و اینکه مدارک و فرم های مورد نیاز برای هر کدام ممکن است متفاوت باشد، جهت اطلاع دقیق از مدارک مورد نیاز برای سفارش کارتخوان لطفا به بخش کارتخوان ها آدرس https://enj.ir مراجعه کنید.

نوشتهٔ پیشین
کارتخوان سیار متصل به حساب های بانکی قرض الحسنه رسالت
نوشتهٔ بعدی
کارتخوان سیار بانک کارآفرین

مطالب مرتبط

۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button