دستگاه کارتخوان سیار(بیسیم) بانک گردشگری

کارتخوان سیار بانک گردشگری
بانک گردشگریبانک گردشگری نهادی مالی است که هدف آن ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات پولی و مالی کشور، به حداکثر رساندن منافع پایدار و بلندمدت برای سهام داران خود از طریق ارایه خدمات نوین اعتباری و مالی در سراسر کشور و در آینده، در خارج از کشور است.
این بانک با تاکید بر صنعت گردشگری و در صرف منابع به‌ صورت تخصصی، با تکیه بر حوزه گسترده صنعت گردشگری عمل خواهد کرد و در پی آن است که سهم قابل‌ملاحظه‌ای از فعالیت‌های اعتباری و مالی در ایران را از طریق رقابت سالم با سایر بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دولتی و خصوصی کشور، کاهش هزینه‌ها و ارایه محصولات و خدمات مالی و اعتباری جدید کسب کند.
هدف بانک گردشگری تبدیل‌شدن به موقعیت رهبری در بازار، از طریق عرضه محصولات نوین مالی و اعتباری‌ است که دارای کیفیت مطلوب و قیمت‌گذاری مناسب باشند.

کارتخوان سیار بانک گردشگری:

دستگاه‌های POS بانک گردشگری انواع مختلفی دارند و بسته به نوع استفاده شما با هم متفاوت‌اند.

  • اگر کسب‌وکار شما در حرکت است می‌توانید از دستگاه‌های POS بی‌سیم(GPRS) بانک گردشگری استفاده نمایید.
  • دستگاه‌های تحت شبکه( LAN ) از طریق کابل‌های شبکه به سیستم‌های کلی متصل می‌شوند. این دستگاه‌ها اغلب در فروشگاه‌های بزرگ دارای سیستم شبکه LAN مورداستفاده قرار می‌گیرند.
  • دستگاه‌های POS ثابت مخصوص فروشگاه‌های کوچک طراحی شده‌اند. این دستگاه‌ها از طریق خطوط تلفن و به‌صورت Dial Up به سیستم بانکی متصل می‌شوند.
  • اگر می‌خواهید دریافت‌های الکترونیک شما مستقیماً در سیستم حسابداری فروش شما ثبت شود بانک گردشگری دستگاه‌های متصل به رایانه پذیرنده ( PC POS )را به شما پیشنهاد می‌دهد.
  • دستگا‌ه‌های بارکد خوان گروهی از دستگاه‌های POS هستند که مجهز به پنل بارکدخوان بوده و علاوه بر خدمات عادی، مناسب پرداخت قبوض و فیش‌های الکترونیکی نیز هستند.
  • در حال عادی دستگاه POS تنها به یک حساب متصل است اما اگر تمایل دارید از یک دستگاه به چند حساب پول واریز نمایید می‌توانید از دستگاه‌های چند حسابى با امکان انتخاب حساب‌های متصل به دستگاه بانک گردشگری استفاده کنید.
  • دستگاه‌های POS متصل یک حساب با امکان واریز همزمان به چند حساب به‌صورت درصدی، دیگر خدمتی است که می‌توان در دستگاه‌های POS بانک گردشگری برنامه‌ریزی کرد. در این خدمت می‌توان واریز درصدی از دریافت را به حساب‌های دیگر برنامه‌ریزی کرد.


مزایای استفاده از دستگاه‌های پایانه فروش بانک گردشگری چیست؟

استفاده از دستگاه‌های POS بانک گردشگری علاوه بر مزایای فراوان استفاده از خدمات الکترونیک مانند امنیت و سرعت در دریافت و پرداخت‌ها، مزایای دیگری نیز دارند. ازجمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه گزارش‌های مورد نیاز برای کسب‌وکار مانند فهرست تراکنش‌های موفق و تراکنش‌های تسویه نشده
  • چاپ مجدد رسیدهای خاص
  • چاپ مجدد رسید تراکنش آخر
  • بهره‌مندی از امتیازات ویژه در دریافت تسهیلات و شرکت در جشنواره‌های ویژه پذیرندگان

کارتخوان


علاوه بر این، در دستگاه‌ بانک گردشگری خدماتی نیز برای مشتریان اعم از خریداران کالا و خدمات دارنده کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب به شرح زیر پیش‌بینی شده است:

  • انجام انواع خرید
  • گرفتن موجودی حساب
  • پرداخت انواع قبوض
  • خرید شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری


نحوه درخواست دستگاه‌ پایانه فروش چیست؟
تمامی ارائه‌کنندگان کالا و خدمات اعم از فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک گردشگری و افتتاح حساب، برای دریافت این خدمت اقدام نمایند. برای نصب این دستگاه‌ها انتظار می‌رود طبق قوانین، فرآیند ذیل توسط متقاضی محترم طی شود:

  1. ارائه اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی
  2. افتتاح حساب سپرده نزد بانک
  3. تکمیل فرم درخواست پایانه فروش
  4. حضور به‌موقع در محل و همکاری با مأموران نصب دستگاه در هنگام مراجعه ایشان
  5. ارائه مدارک هویتی و مدارک محل کسب به مأمورین نصب

دستگاه های کارتخوان سیار ارائه شده توسط موسسه الهه نقش جهان این قابلیت را دارند که توسط درخواست شما مستیما به حساب شما در بانک گردشگری متصل شوند.

مشاهده و دانلود فرم های مورد نیاز برای سفارش دستگاه کارتخوان

 

 

نوشتهٔ پیشین
دستگاه کارت خوان سیار بانک کشاورزی
نوشتهٔ بعدی
دستگاه کارتخوان سیار بانک مسکن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button