دستگاه کارت خوان سیار بانک کشاورزی

کارتخوان سیار بانک کشاورزی

بانک کشاورزیبانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال ۱۳۱۲ تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانه هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

در برخی دوره های زمانی نام بانک دستخوش تحولاتی شده و در برخی مواقع نیز اساس نامه و ماموریت های آن نیز در راستای تامین مالی بخش کشاورزی و زیر بخشهای آن به عنوان یکی از زیر بخش‌های اثرگذار بر اقتصاد کشور و موتور مولد تولید که منجر به رشد اقتصادی می گردد تغییر یا تکمیل شده است. این بانک به منظور حفظ خوداتکایی از اوایل دهه ۷۰ هجری شمسی با حضور موثر در مراکز پولی و مالی کشور و توسعه خدمات شعب شهری خود تلاش کرده است تا از منابع موجود در مراکز تجاری نیز به نفع توسعه بخش کشاورزی بهره جوید.

بانک کشاورزی در حال حاضر ۱۹۱۴ شعبه دارد که ۱۱۵۳ شعبه در مناطق روستایی و کشاورزی به ارایه خدمات تخصصی بخش کشاورزی پرداخته و تعداد ۷۶۱ شعبه نیز در شهرها در امر ارایه خدمات تجاری مشغول به فعالیت هستند و ۳۶ شعبه نیز به ارایه خدمات ارزی و بین المللی مشغول اند.

کارتخوان سیار بانک کشاورزی:

دستگاه کارتخوان بانک کشاورزی

پایانه فروش دستگاهی است که در مراکز فروش کالا و خدمات نصب شده تا مشتریان دارای کارت‌های بانکی (اعتباری و نقدی) در هنگام خرید کالا بجای استفاده از وجه نقد، مبلغ مورد توافق بهای کالا را به صورت الکترونیک از حساب خود برداشت و به حساب فروشنده (پذیرنده کارت) واریز نماید که در حال حاضر مطابق قوانین شاپرک، واریز مبلغ تراکنش ها در هفت دوره تسویه مختلف طی شبانه روز انجام می‌شود.

کلیه دستگاه کارتخوان سیاری که توسط مجموعه الهه نقش جهان ارائه می گردد این قابلیت را دارند که بر روی حساب های بانکی نزد بانک کشاورزی نیز وصل شود.

جهت مشاهده کلیه دستگاه های کارتخوان سیار موجود می توانید از صفحه کارتخوان های سیار اطلاعات کامل را ملاحضه کنید همچنین یکی از مدارک لازم برای دریافت کارتخوان سیار و اتصال آن به شماره حساب بانکیتان در بانک کشاورزی گرفتن شبای حساب خود در این بانک است، برای گرفتن شماره شبا حساب خود در بانک کشاورزی می توانید از لینک زیر نسبت به گرفتن شبا حساب خود در بانک کشاورزی اقدام کنید.

https://ib.bki.ir/pid40.lmx

مراحل سفارش کارتخوان سیار بانک کشاورزی:

مراحل و روال سفارش و خرید کارتخوان سیار

 

نوشتهٔ پیشین
هشدار پلیس درباره کارت خوان های سیار: شهروندان رمز کارت را خودشان وارد کنند
نوشتهٔ بعدی
دستگاه کارتخوان سیار(بیسیم) بانک گردشگری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button