تعداد دستگاه های کارتخوان در مغازه های کل کشور

تعداد دستگاه های پوز در کل کشور

رییس سازمان فناوری اطلاعات به انتقاد از نظام بانکی کشور پرداخت و گفت: اکنون در یک بقالی کوچک گاهی دیده می‌شود که پنج تا شش دستگاه پوز وجود دارد که این موضوع هزینه‌های زیادی را برای کشور ایجاد می‌کند معاون وزیر ارتباطات صبح امروز در جلسه دولت الکترونیکی در حوزه انرژی با مسوولان مختلف وزارت نیرو به صحبت پرداخت و امور مربوط به حوزه دولت الکترونیکی را مورد توجه قرار داد.

در بخشی از این جلسه نصرالله جهانگرد گفت: در کشور بیش از ۱.۲ میلیون مغازه وجود دارد که این نرخ در مقایسه با دنیا رقم بالایی را در بر می‌گیرد. اکنون در دنیا به ازای هر ۱۰۰۰ نفر هفت مغازه وجود دارد اما این آمار در ایران به ۳۰ مغازه می‌رسد. حال در این میان شما در نظر بگیرید این تعداد واسطه تا چه اندازه هزینه‌ها را بالا می‌برد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات در ادامه‌ی صحبت‌های خود با بیان این‌که اکنون بیش از ۳ میلیون دستگاه پوز بانکی در مغازه‌های کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد، ادامه داد: این رقم بالا به خاطر آن است که از هوشمندسازی بهره کافی گرفته نشده است و این مساله هزینه‌های بسیاری به کشور تحمیل می‌کند.

البته جهانگرد اینگونه اعلام کرد که استعلامات پستی به تازگی رایگان شده است. اما مدیر کل دفتر آمار و فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب براین نکته تاکید داشت که شرکت پست برای اعلام آدرس دقیق و شماره تماس مشترکان آب و فاضلاب هر بار رقمی حدود ۱۴ هزار تومان دریافت می‌کنند.

وی همچنین متذکر شد: براساس قراردادی که با شرکت پست منعقد شده حدود ۱.۵ میلیارد تومان بابت دسترسی به شماره تماس و آدرس مشترکان درخواست شده است.

اما پیشنهاد ما به شما این است که یک دستگاه کارخوان سیار برای خودتان خریداری کنید تا در درجه اول از آن خودتان باشد، در درجه دوم به هر حساب بانکی که خواستید متصل بشود و در دجه سوم از سرعت بسیار بالایی داشته باشد و از همه مهمتر اینکه قابل حمل باشد، بله، یک دستگاه کارتخوان سیار که هیچ محدودیت مکانی و فیزیکی برای استفاده از آن ندارید و نیاز نباشد که برای اینکه دستگاه کارتخوان موجود در فروشگاهتان جمع آوری شود حتما تراکنشی از آن داشته باشید.

در حال حاضر ما ۳ نوع دستگاه کارتخوان سیار ارائه می کنیم:

  1. دستگاه کارتخوان بی سیم  مدل ingnico
  2. دستگاه کارت خوان بیسیم مدل  verifone680
  3. دستگاه کارتخوان بیسیم – مدل verifone 670

در ضمن برای داشتن این دستگاههای پوز بیسیم اصلا نیازی نیست که شما حتما دارای مغازه، دفتر و یا شرکتی باشید بلکه حتی به صورت شخصی هم می توانید این دستگاه ها پوز سیار را داشته باشید.

نوشتهٔ پیشین
تراکنش های دستگاههای کارتخوان هیچ مالیانی ندارد
نوشتهٔ بعدی
کارتخوان موبایلی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button