دستگاه کارتخوان سیار

کارتخوان سیار یکی از پرکاربردترین کارتخوان هایی است که برای مشاغلی که کسب و کارشان محیط ثابتی ندارد کاربرد دارد. به کارتخوان سیار، کارتخوان سیم کارتی یا بیسیم نیز گفته می شود و انواع مختلفی دارد. از انواع کارتخوان سیار می توان به کارتخوان لمسی، کارتخوان اندرویدی و جیبی اشاره کرد. اگر کسب وکارتان مکان ثابتی ندارد و به دنبال دستگاهی هستید که با آن تراکنش های مالی خود را انجام دهید ما به شما این کارتخوان را پیشنهاد می کنیم.

کاربرد کارتخوان سیار

کارتخوان سیار تمامی امکانات کارتخوان فروشگاهی را دارد. هم چنین این دستگاه پوز از تمامی حساب‌های بانکی پشتیبانی می‌کند. کارتخوان سیار را می‌توانید به تلفن‌های هوشمند یا کامپیوتر متصل کنید. تلفن همراه هوشمند خود را می‌توانید با بلوتوث به این کارتخوان وصل کنید. با این کار پس از کارت کشیدن مشتری، اطلاعات بر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود. به این کارتخوان، کارتخوان موبایلی نیز گفته می شود.

مزایای کارتخوان سیار

از مزایای کارتخوان سیار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با این کارتخوان می‌توان معاملات مالی را متنوع و بدون نیاز به وابستگی به یک مکان ثابت انجام داد.
  • با دستگاه پوز سیار سریع تر می‌توان درخواست مشتری را پاسخ داد و زمان انتظار وی کمتر می شود.
  • به دلیل استقبال مردم از پرداخت آنلاین این کارتخوان طرفداران زیادی در بین مردم پیدا کرده است.
  • مقرون به صرفه است. مشاغل کوچک می‌توانند بدون نیاز به سرمایه گذاری در یک ثبت الکترونیکی یا پرداخت هزینه پشتیبانی نرم افزار، معاملات خود را انجام دهند. هم چنین فناوری آن نسبت به کارتخوان‌های دیگر ارزان تر است.
  • مسئولیت مشاغل را کم‌تر می‌کند زیرا با این دستگاه پوز معاملات رمزگذاری می‌شوند. این کارتخوان از استانداردهای امنیتی بالا در انتقال اطلاعات برخوردار است.
  • سرعت بالا در انجام تراکنش‌ها
  • قابلیت ذخیره انرژی با باطری و عدم نیاز به برق
  • قابلیت دریافت وجه در محل

معایب کارتخوان سیار

در این دستگاه پوز با وجود داشتن استانداردهای امنیتی بالا بازهم ممکن است اطلاعات حساب مشتری توسط کلاهبرداران سرقت یا هک شود. نقطه ضعف دیگر کارتخوان سیار ماندگاری و دوام باتری است. به جز دو مورد گفته شده برای دستگاه پوز سیار نقص دیگری نمی توان نام برد.

کارتخوان سیار ارزان

یکی از درخواست‌هایی که اکثر مشتریان دارند این است که بتوانند کارتخوانی با کارایی خوب و قیمت مناسب داشته باشند. از کارتخوان‌های به صرفه که کارایی نسبتا خوبی دارد می‌توان به کارتخوان s90 و s58 اشاره کرد. کارتخوان s90 در برابر ضربه مقاوم است و سرعت بالایی در انجام تراکنش‌ها دارد. دستگاه s58 نیز نسبت به کارایی که دارد قیمت آن ارزان است.

چه کسب و کارهایی برای استفاده از کارتخوان سیار مناسب هستند؟

از کارتخوان سیار می‌توان برای کسب وکارهای مختلفی استفاده کرد. کسب وکارهایی که استفاده از کارتخوان سیار برایشان کاربرد دارد عبارت است از: پارکینگ های خودرو، پارکبان های سطح شهر، پیک‌های موتوری، مأموران شرکت پست، دست فروشان، بازرسین شرکت اتوبوس‌رانی

مراحل و روال سفارش دستگاه کارتخوان

مراحل سفازش کارتخوان سیار

مدارک مورد نیاز جهت سفارش کارتخوان سیار

شرایط دریافت کارت خوان سیار الان ساده تر از هر زمان دیگری است. اگر به یکی از بانک های کشور مراجعه کرده باشید و از شرایط گرفتن دستگاه کارتخوان سوال پرسیده باشید شاید کمی ناامید شده باشید و یا شرایط گرفتن دستگاه پوز کمی برای شما سخت و غیرمنتظره باشد اما شما می توانید به سادگی صاحب دستگاه کارتخوان سیار مورد نظر شوید، حتی برای افرادی که شخصی فعالیت می کنند و پروانه کسب یا دفتر و شرکت یا مغازه ای ندارند.

برای سفارش هر یک از انواع مدل های کارتخوان سیار، فرم های ذیل را دانلود، پرینت و تکمیل نموده و به همراه مدارک خواسته شده به صورت کامل به شماره تلگرام ۰۹۹۰۲۸۷۸۹۷۹ ارسال نمائید. در ادامه برای قطعی شدن خرید، حتماً با واحد دستگاههای کارتخوان به شماره های ۷-۰۹۱۳۸۶۵۱۰۰۶ تماس حاصل نمائید تا نام شما در فرم پذیرندگان ثبت گردیده و مراحل تحویل دستگاه طی شود.

  • تایید پستی یا قبض تلفن (تایید پستی را می توانید از دفاتر خدمات ارتباطی در یافت کنید)
  • تایید شبا ازبانکی که شماره حساب دارید
  • کپی اجاره نامه یاکپی سند مالکیت ویا قولنامه فی مابین نوشته شده
  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی پشت ورو
  • تصویر جواز کسب (درصورت نداشتن مجوز کاری برگه استشهاد محلی که همکاران به شما ارائه میدهند پر نمایئد)

فرم های سفارش کارتخوان سیار

با توجه به دستگاه مورد نظر درخواستی شما باید بر اساس مدارک مورد نیاز، فرم مروبطه را دانلود کنید، آن را پرینت و تکمیل و همراه با سایر مدارک مورد نیاز برای ما ارسال کنید

سوالات متداول

در صورتی که سوال مورد نظر شما در این بخش پاسخ داده نشده است با ما تماس بگیرید

واگذاری کارتخوان سیار به اتباع خارجی

کلیه اتباع خارجی (افغانی و …) در صورتی که حداقل ۶ ماه از زمان اعتبار مدارکشون باقی باشد و در یکی از حساب های بانکی کشور حساب داشته باشند می توانند درخواست کارتخوان سیار بدهند.

مدارک مورد نیاز اتباع خارجی برای سفارش کارتخوان سیار

سوال و یا درخواست مشاوره قبل از خرید دارید؟

شما هم یک دستگاه کارتخوان سیار نیاز دارید، اما شاید همچنان کلی سوال در ذهنتان دارید که پاسخ داده نشده،
پس یک فنجان چای برای خود بریزید و با ما تماس بگیرید.

منتظر شنیدن صدای شما هستیم


۰۳۱۳۷۷۶۵۹۵۱

تماس با موسسه الهه نقش جهان

منتظر ایمیل شما هستیم


Enj1383@yahoo.com

اعطای نمایندگی فروش دستگاه های کارت خوان بیسیم

دستگاه های کارتخوان ثابت، بی سیم | اعطای نمایندگی دستگاه کارتخوان

برای پیاده سازی کارتخوان سیار چه چیزهایی لازم است؟

برای پیاده سازی کارتخوان سیار، اتصال به اینترنت، کارتخوان اعتباری و برنامه ای نیاز است که بر روی دستگاه نصب باشد. برای راه اندازی کارتخوان ابتدا کاربر باید برنامه مخصوص را در دستگاه بارگیری و نصب کند. پس از تأیید بارگیری و نصب آن را به تلفن همراه خود وصل کند. هم چنین می‌توان این کارتخوان را با سخت افزارهایی مانند اسکنر بارکد و کشوی پول نقد تنظیم کرد. تنظیمات و ست شدن کارتخوان با سخت افزارهای دیگر آسان است. کارتخوان سیار این امکان را می‌دهد سیستم‌های معاملاتی کوچک هر جا که کسب و کار به آن نیاز داشته باشد مستقر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Button