فروش باتری دستگاه های کارتخوان سیار

به اطلاع کلیه نمایندگان و مشتریان محترم می رسانیم با توجه به رایزنی های انجام شده با شرکت کارا باتری آریا هم اکنون می توانید باتری دستگاه های کارتخوان را به صورت جداگانه سفارش دهید و تهیه کنید.

درباره شرکت کارا باتری آریا

در راستای بازگشت متخصصین صنعتی و فعالین اقتصادی ایرانی مقیم خارج از کشور و انتقال تکنولوژی و کمک به آبادانی هر چه بیشتر ایران عزیزمان، شرکت کارا باتری آریا اولین و تنها تولید کننده باتریهای لیتیوم پلیمر در خاورمیانه، در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان پایه گذاری گردید.
این کارخانه حاصل تجربه و تخصص گروهی از متخصصین ایرانی مقیم استرالیا در زمینه صنایع و سیستم های صنعتی و روبوتیک پیشرفته می باشد که سالها پس از دوری از وطن به ایران بازگشتند و تجربیات و تخصص خود را غالب تاسیس کارخانه های تک (های تکنولوژی) تولید انواع باتریهای لیتیوم پلیمر با دستگاههای مدرن و روز دنیا به منصه ظهور نهادند.
مراحل نصب و راه اندازی خط تولید این شرکت در اواخر سال ۱۳۸۹ آغاز گردید ولی از آنجایی دستگاه های این کارخانه از به روزترین سیستم های پیشرفته صنعتی و روبوتیک بهره می برد به علت تحریمهای اعمال شده به کشور با مشکلات فراوانی روبه روگردیدکه نهایتا با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر به تولید و بهره برداری رسید.
محصول اصلی کارخانه کارا باتری آریا انواع باتری های لیتیوم پلیمر در اندازه ها و ظرفیت های مختلف می باشد.
از آنجایی که باتری قلب اغلب دستگاهای الکترونیکی و قابل حمل می باشد و بنابر احتیاج بازار این واحد صنعتی اقدام به تولید این نوع محصولات می نماید. از جمله این محصولات که هم اکنون تولید میشود انواع پاور بانک می باشد.

نوشتهٔ پیشین
کارت تخفیف دندانپزشکی
نوشتهٔ بعدی
چرا از مؤسسه الهه نقش جهان کارتخوان سیار خرید کنیم

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button