کارت تخفیف دندانپزشکی

کارت تخفیف دندانپزشکی

واگذاری کارت تخفیف دندانپزشکی با قابلیت ۲ میلیون تومان تخفیف

امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی که شامل هزینه های جاری روزانه و هزینه های درمانی و… می شود مدیریت دخل و خرج مهمترین راه حل مقابله با مشکلات اقتصادی میباشد . در این میان در رابطه با هزینه های درمانی نمی توان با کم کردن هزینه درمان از کیفیت خدمات درمانی مربوط به خودمان و اعضای خانواده کم کرد.

در این راستا مؤسسه الهه نقش جهان اقدام به ارائه کارت های تخفیفی الکترونیکی کرده است که در فاز اول در استان اصفهان قابل استفاده می باشند و اولین مراکز تحت پوشش و قرارداد بسته شده برای این کارت های تخفیفی مراکز معتبر دندانپزشکی اصفهان می باشند.

و شما می توانید با تهیه هر یک از این کارت های تخفیفی به هر یک از کلینیک ها یا مطب های دندانپزشکی طرف قرارداد مجموعه، مراجعه کنید و با دریافت خدمات درمانی تا سقف ۲ میلیون تومان از هزینه های مربوطه را با این کارت های تخفیفی پرداخت نمائید.

کارت های تخفیفی پزشکی و دندانپزشکی

قوانین کارت تخفیف دندانپزشکی ها:

  • تعرفه های کلینیک ها و دندانپزشکی ها کاملا مشخص بوده و اصلا این نگرانی وجود نخواهد داشت که به خاطر این کارت تعرفه های بیشتری به شما اعلام می شود.
  • لیست تعرفه های خدمات دنداپزشکی کلیه مراکز طرف قرارداد مشخص بوده و زمانی که شما کارت های تخفیفی را از مجموعه تهیه می کنید لیست و سقف تخفیفی کلیه خدمات نیز به شما ارائه می شود.
  • کارت ها بدون تاریخ انقضا هستند و شما می توانید از سقف تخفیف موجود در هر کارت تا هر زمانی استفاده کنید.
  • از هر کارت می توانید برای چندین نفر مختلف استفاده کنید، بدین معنا که اگر شما و همسر و فرزندتان نیاز به خدمات درمانی دنداپزشکی داشته باشید می توانید همزمان برای هر کدام از یک کارت تخفیفی جهت استفاده از تخفیفات مربوطه استفاده کنید.
  • تنها محدودیت استفاده همان سقف ریالی موجود در هر کارت می باشد که دو میلیون تومان می باشد.

 

سوالات متداول:

۱. آیا این کارت های تخفیفی زمان انقضا دارند؟

بله، از زمان خرید تا حداکثر یک سال این مبلغ تخفیفی موجود در کارت در مراکز طرف قرارداد قابل استفاده می باشد.

۲. آیا بعد از زمان انقضا می توان کارت تخفیف دنداپزشکی خود را مجدد شارژ کنم؟

بعد از زمان انقضاء در صورت تمایل یک کارت تخفیف دندان پزشکی جدید در اختیار شما گذاشته می شود.

۳. از هر کارت تخفیف چند نفر می توانند استفاده کنند؟ (آیا با یک کارت تخفیف می توانم برای همه اعضا خانواده از یک کلینیک یا مطب دندانپزشکی استفاده کنم و تخفیف خدمات بگیرم؟

بله، هر کارت مبلغ ۲ میلیون تومان اعتبار دارد که تنها محدودیت این سقف ۲ میلیون تخفیف می باشد و شما می توانید برای یک یا چند نفر از یک یا چند کلینیک این تخفیف را استفاده کنید.

۴. اگر کارت تخفیفی خود را گم کنیم، مجددا صادر می شود؟

خیر، در نگهداری کارت خود بایستی دقت نمائید، در صورت مفقود شدن برای کارت جدید بایستی هزینه خرید یک کارت جدید را پرداخت نمایئد

کارت تخفیف دندانپزشکی

مزایای استفاده از کارت های تخفیف دندانپزشکی

  • قیمت بسیار ناچیز بابت هر کارت تخفیف نسبت به مخارج سنگین دندانپزشکی، پزشکی، رفاهی و تفریحی
  • دو میلیون تومان شارژ سالیانه
  • تخفیف ۲۰-۷۰ درصدی روی خدمات دندانپزشکی
  • ارگانها و ادارات لازم نیست هزینه ای انجام دهند و فقط با یک قرارداد، هیأت مدیره، مدیران، زیرمجموعه، کارکنان و کارگران خود را بصورت قسطی تحت پوشش قرار خواهند داد.
  • فرصت ۱۲ ماهه برای استفاده از این کارت های تخفیفی
  • در صورت اتمام شارژ لازم نیست ۱۲ ماه صبرکنید و به محض استفاده کامل از دو میلیون تخفیف، با شارژ یا خرید کارت مجدد، مشمول دو میلیون شارژ جدید خواهید شد.
  • شرایط ویژه و ویزیت های رایگان و خدمات اشانتیونی

 

مجموعه الهه نقش جهان انواع کارت های تخفیفی دیگری نیز ارائه می کند که در زمینه خدمات پزشکی، تفریحی و مسافرتی بوده و از بخش کارت های تخفیفی می توانید اطلاعات کامل هر یک را مطالعه و نسب به تهیه و خرید آن ها اقدام نمایئد.

 

 

 

نوشتهٔ پیشین
دستگاه کارتخوان سیار بانک مسکن
نوشتهٔ بعدی
فروش باتری دستگاه های کارتخوان سیار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button