دستگاه کارتخوان سیار بانک مسکن

بانک مسکندر ۲۵ دیماه سال ۱۳۱۷ بانک رهنی با مشارکت وزارت دارایی وقت و بانک ملی ایران با سرمایه دویست میلیون ریال بعنوان بانکی تخصصی در امر مسکن و ساختمان تأسیس و از آغاز سال ۱۳۱۸ رسماً فعالیت خود را آغاز کرد. موضوع فعالیت بانک رهنی را‌ موضوعات بانکی مرتبط با امر مسکن تشکیل می داد. پرداخت تسهیلات در برابر رهن اموال غیر منقول با هدف خرید، ‌احداث، تکمیل، ‌تعمیر و اعطای اعتبار به شرکت های ساختمانی بخش عمده فعالیت بانک را در بر می گرفت. بانک از همان بدو تأسیس اعطای وام های ساختمانی را مشروط به ارائه نقشه مصوبه شهرداری نمود و در هر فرصتی بوسیله مهندسین خود صاحبان ساختمان را در امور ساختمانی ارشاد می نمود و در نتیجه خانه هایی که با کمک مالی بانک رهنی ایران برپا می گردید خانه هایی محکم و مجهز بود. ‌

به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی، بانک مسکن در سال ۱۳۵۸ براساس طرح ادغام بانک ها (مصوب ۱۳۵۸/۰۳/۱۷شورای انقلاب اسلامی) از ادغام بانک های رهنی ایران، ساختمان، ‌شرکت سرمایه گذاری های ساختمانی بانک های ایران و ۱۳ شرکت پس انداز و وام مسکن (کوروش، ‌اکباتان، ‌پاسارگاد در تهران و سایر مراکز استانها از جمله ‌همدان، ‌کرمانشاه، ‌مازندران، گرگان، سمنان و آبادان) تشکیل گردید که در این بخش به اختصار تاریخچه هرکدام آورده شده است. ‌طیف غالب ترکیب جدیدی که تحت عنوان بانک مسکن فعالیت های بانکی خود را در بخش ساختمان و مسکن آغاز نمود، را از هر حیث بانک رهنی ایران تشکیل می داد.
در حال حاضر بانک مسکن با شبکه گسترده خود در سطح کشور به عنوان بنگاه اقتصادی معتبر علاوه بر تولید واحدهای مسکونی، در جهت اعطای تسهیلات و خدمات بخش مسکن شامل تسهیلات ( مضاربه ، اجاره به شرط تملیک در امر تهیه مطب ، دفترکار ، و خرید تجهیزات پزشکی ) افتتاح حساب جاری ، صدور انواع ضمانت نامه‌ها ، حوالجات، خدمات چک فاکس ، چک مسافرتی، انواع امور ارزی و اعتبار اسنادی و انواع خدمات الکترونیکی
سامانه تسویه ناخالص آنی (ساتنا) ، تلفنبانک ، مسکن کارت ، pin pad، دستگاه خود دریافت اقساط ، دستگاه خود پرداز ، pos ، محاسبه سود سپرده‌ها ( در محیط وب ) کارت هدیه و پایگاه‌های شبانه‌روزی فعالیت می‌نماید.

 هر پایانه فروشگاهی در هر فروشگاه که مجهز به سیستم حسابداری مکانیزه است میتواند مستقیما به برنامه حسابداری متصل شده و تنها با کشیدن کارت مبلغ خرید از سیستم حسابداری به POSارسال شده و تراکنش پایان پذیرد.

کارتخوان سیار (کارت خوان بی سیم) بانک مسکن:

کلیه دستگاه کارتخوان سیاری که توسط مجموعه الهه نقش جهان ارائه می گردد این قابلیت را دارند که بر روی حساب های بانکی نزد بانک مسکن نیز وصل شود.

جهت مشاهده کلیه دستگاه های کارتخوان سیار موجود می توانید از صفحه کارتخوان های سیار اطلاعات کامل را ملاحضه کنید همچنین یکی از مدارک لازم برای دریافت کارتخوان سیار و اتصال آن به شماره حساب بانکیتان در بانک کمسکن گرفتن شبای حساب خود در این بانک است، برای گرفتن شماره شبا حساب خود در بانک مسکن می توانید از لینک زیر نسبت به گرفتن شبا حساب خود در بانک کشاورزی اقدام کنید.

https://enj.ir/3950/shaba

مراحل سفارش کارتخوان سیار بانک مسکن:

 

کارتخوان سیار بانک مسکنامکانات پوزهای ثابت و سیار با قابلیت اتصال به حساب های بانک مسکن :

  • پذیرش انواع کارتهای عضو شتاب(جهت خرید)
  • پرداخت انواع قبض (آب، برق، تلفن، موبایل، گاز )
  • امکان اخذ موجودی کارت
  • امکان اخذ ریز تراکنش های انجام شده از طریق دستگاه کارتخوان
  • امکان خرید شارژ معمولی و شارژ مستقیم برای سیم کارت های اعتباری (همراه اول، ایرانسل و تالیا)
  • پرداخت اقساط بانک مسکن

نکات مهم در خصوص حفظ و نگهداری کارتخوان های بی سیم:

  • از شارژ کردن دستگاه های بی سیم با شارژهای غیر استاندارد و مخصوص دستگاه های دیگر جداً خودداری نمایید
  • از ریختن مایعات بر روی دستگاه ، زمین خوردن پایانه ، گرم شدن زیاد دستگاه یا محیط ، در معرض گرد و خاک و.. بودن پایانه تا حد امکان جلوگیری کنید.
  • در صورت خرابی دستگاه آن را بدون دستکاری به نمایندگان مربوطه جهت تعمیر تحویل نمایید.
  • در پایانه های بیسیم با توجه به اینکه سیم کارت پایانه صرفاً بر روی دستگاه کار می کند ، از درآوردن و جا زدن زیاد سیم کارت جداً خودداری کنید.

 

نوشتهٔ پیشین
دستگاه کارتخوان سیار(بیسیم) بانک گردشگری
نوشتهٔ بعدی
کارت تخفیف دندانپزشکی

مطالب مرتبط

۴ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button