کارتخوان سیار قابل اتصال به حساب های بانک سرمایه

بانک سرمایهبانک سرمایه به استناد ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانکهای غیردولتی مصوب ۱۳۷۹، ماده ۹۸ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قانون پولی و بانکی کشور مصوب تیرماه سال ۱۳۵۱، قانون عملیات بانکداری بدون ربا و با رعایت قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب اسفندماه ۱۳۴۷ و همچنین با رعایت سایر قوانین جاری و مقررات اساسنامه و با هدف تسهیل و فراهم ساختن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیتهای سازنده و مثمر ثمر و درجه اقتصادی و به ویژه در زمینه پولی و بانکی در تاریخ ۴/۱۰/۱۳۸۴ تحت شماره ۲۶۲۳۷۷ در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تحت عنوان شرکت بانک سرمایه (سهامی عام) ثبت و به عنوان ششمین بانک خصوصی ایران عملاً فعالیت خود را در عرصه بانکداری کشور آغاز نموده است.
به منظور ارائه خدمات مطلوب و نوین به مشتریان،امکان استفاده آسان آنان از خدمات بانکی،خدمات و محصولات متنوعی توسط بانک سرمایه به مشتریان ارائه شده است از جمله این خدمات ارائه پایانه فروش که موجب افزایش سرعت،اثر بخشی و امنیت در انجام معاملات و همچنین صرفه جویی در سایر هزینه ها و کاهش مراجعات مشتریان(پذیرنده و دارنده کارت)به شعب می گردد.
دستگاه کارتخوان سیار بانک سرمایه

 

دستگاه کارتخوان قابل اتصال به حساب های بانک سرمایه:

برخی از دستگاه های موجود :

  • GPRS POS Model: verifone 680
  • GPRS POS Model: verifone 670
  • GPRS POS Model: ing@nico

 

برای گرفتن شماره شبا حساب خود در بانک سرمایه می توانید از لینک https://enj.ir/3950/shaba اقدام کنید. همچنین جهت مشاهده کلیه دستگاه های کارتخوان موجود و همچنین ویژگی های هرکدام و فیلم سرعت عملکرد این دستگاه ها به صفحه کارتخوان های سیار مراجعه کنید.

مدارک لازم برای سفارش کارتخوان قابل اتصال به حساب های بانک سرمایه:

  • کپی مجوز فعالیت
  • کپی اجاره نامه یا سند مالکیت
  • واهی شبا حساب از بانکی که می خواهید دستگاه پوز به آن حساب متصل شود
  • گواهی کد پستی (منزل یا محل کار)
  • کپی کارت ملی، پشت و رو
  • کپی شناسنامه

 

با توجه به مدل های جدید دستگاه های کارتخوان و اینکه مدارک و فرم های مورد نیاز برای هر کدام ممکن است متفاوت باشد، جهت اطلاع دقیق از مدارک مورد نیاز برای سفارش کارتخوان لطفا به بخش کارتخوان ها آدرس https://enj.ir مراجعه کنید.

 

نوشتهٔ پیشین
کارتخوان سیار برای حساب های بانکی نزد بانک سامان
نوشتهٔ بعدی
کارتخوان بیسیم (pos) قابل اتصال به حساب های بانک سینا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button