پوز بیسیم قابل اتصال به حساب های بانک دی

بانک دیبانک دی براساس قانون اجازه تأسیس بانک های غیر دولتی مصوب بیست و یکم فروردین ماه سال هزار و سیصد و هفتاد و نه، مستند به ماده ۹۸ قانون برنامه پنج ساله سوم توسعه اقتصادی،‌اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و در چارچوب قانون پولی و بانکی کشور مصوب تیرماه سال هزار و سیصد و پنجاه و یک، قانون عملیات بانکی بدون ربا مصوب سال ۱۳۶۲، و با رعایت قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب بیست و چهارم اسفند ماه هزار و سیصد و چهل و هفت شمسی و همچنین با رعایت سایر قوانین جاری و با هدف تسهیل و فراهم ساختن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی بویژه در زمینه های پولی، مالی و بانکی تشکیل و اداره می گردد.
تحقق هدف مذکور مستلزم تجهیز منابع مالی از طریق جذب سپرده ها، اخذ تسهیلات و استفاده از سایر ابزارهای پولی و مالی و تخصیص آنها برای اعطای تسهیلات اعتباری و سرمایه گذاری در رشته های مختلف اقتصادی می باشد.
بانک دی در راستای تحقق اهداف خود، به انجام کلیه عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی (ریالی و ارزی) در چارچوب قوانین و مقرارت جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا در حوزه جغرافیایی مورد عمل خود، اقدام خواهد نمود.
بانک دی همواره نسبت کفایت سرمایه (C.A.R ) مورد نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مقررات و ضوابط بین المللی کمیته بال* را رعایت خواهد نمود.

 

دستگاه پوز سیار جهت اتصال به حساب های بانک دی

جهت اطلاع از انواع مدل های دستگاه های موجود به بخش دستگاه های کارتخوان مراجعه کنید یا در ساعات کاری با بخش فروش شرکت تماس بگیرید.

تلفن: ۰۳۱۳۷۷۶۵۹۵۱

مشخصات تماس الهه نقش جهان

شبا شماره حساب ها در بانک دی

 

دستگاه پوز بی سیم قابل اتصال به حساب های بانک دی:

هریک از سه مدل دستگاه کارتخوان سیاری که توسط مجموعه الهه نقش جهان ارائه می گردد این قابلیت را دارند که بر روی حساب های بانکی نزد بانک دی وصل شود.

دستگاه کارت خوان سیار verifone 680 - کارتخوان بی سیم لمسی

GPRS POS Model: verifone 680

دستگاه کارتخوان بیسیم verifone 670

GPRS POS Model: verifone 670

دستگاه کارت خوان بی سیم مدل ing@nico

GPRS POS Model: ing@nico

 

برای گرفتن شماره شبا حساب خود در بانک دی می توانید از لینک https://enj.ir/3950/shaba اقدام کنید.

 

 

نوشتهٔ پیشین
چرا زمان واریز پول به حساب پس از کشیدن پوز ۲۴ ساعته شد؟
نوشتهٔ بعدی
کارتخوان سیار قابل اتصال به حساب های بانک رفاه کارگران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button