خرید کارتخوان بانک سپه | راهنمای کامل ثبت نام + مدارک مورد نیاز

کارتخوان سیار قابل اتصال به حساب های بانک سپه

بانک سپهبانک سپه نخستین بانک ایرانی که در سال هزار و سیصد و چهار تأسیس شد و در ۲۴ اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد. بانک سپه درحال حاضر بیش از ۹۰ سال سابقه فعالیت دارد و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای مالی و اقتصادی کشور با ۱۸۰۰ شعبه در سراسر کشور به فعالیت‌های اقتصادی در سطح کلان کشور مشغول است. در این مقاله به شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک سپه و مدارک مورد نیاز برا خرید دستگاه پوز سیار بانک سپه پرداخته ایم.

اگر حساب بانکی شما در بانک سپه است و نیاز به یک کارتخوان سیار دارید که وجوه پرداختی به همان حساب بانک سپه شما تسویه شود. می توانید با سفارش یکی از دستگاه های انجینیکو، وریوفن ۶۷۰ یا مدل وریفون ۶۸۰ یک دستگاه کارتخوان سیار مختص خود داشته باشید و آن را همراه خود در هر مکانی استفاده کنید.

اگر حساب شما در بانک سپه است می توانید از طریق لینک زیر شماره شبای حساب خود در بانک سپه را بدست آورید و آن را همراه با سایر مدارک و فرم های مورد نیاز آماده و برای ما ارسال نمائید:

https://enj.ir/3950/shaba

شبا حساب های بانک سپه

البته برای سفارش کارتخوان بانک سپه مدارک دیگری نیز لازم است که لیست همه مدارک مورد نظر از بخش کارتخوان های سیار قابل ملاحضه است.

بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی

(سران سه قوه) بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و

مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام شده اند.

کارتخوان برای حساب های نزد بانک حکمت ایران

بانک حکمت ایرانیان

با عنایت به اوامر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مبنی بر ارتقاء منزلت اجتماعی و بهبود معیشت کارکنان نیروهای مسلح، مؤسسه مالی و اعتباری ایرانیان با کسب مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تأسیس گردید. در ادامه، با توجه به سیاستهای اقتصادی کشور و بحث خصوصی سازی و متعاقب آن ایجاد بانکهای خصوصی در کشور، تمهیدات مورد نیاز به عمل آمده و مجوز تبدیل مؤسسه مالی و اعتباری به بانک حکمت ایرانیان از بانک مرکزی دریافت شد تا در راستای اهداف فوق الذکر و فراتر از آن به عنوان یک مؤسسه پولی نقش خود را در چرخه اقتصادی کشور و همچنین ارائه خدمات بانکی به هموطنان عزیز ایفا نماید. از این رو بانک حکمت ایرانیان در تاریخ ۱۳۸۹/۱۰/۲۳  تأسیس گردید.

بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه) بانک‌ حکمت ایرانیان در بانک سپه ادغام شده است. 

کارتخوان سیار بانک قوامین

بانک قوامینبانک قوامین در ابتدای دهه ۷۰ حضور در نظام پولی و بانکی کشور را با نام صندوق قرض الحسنه ناجا ودر راستای ارتقای توان معیشتی ومالی کارکنان نیروی انتظامی تجربه کرد و پس از آن درسال ۷۹ با تغییر نام به موسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین برگی نو در دفتر خدمات بانکی باز نمود و رسالت خود را از خدمت رسانی به کارکنان ناجا به عموم مردم تسری داد.

نهال نوپای قوامین با تکیه بر تجربیات به دست آورده ، همت و پشتکار نیروی انسانی متخصص در کمتر از ۵سال توانست در سال ۸۳ شرایط ورود به شبکه بانکی کشور را با عنوان موسسه مالی واعتباری به دست آورد و پس ازآن در سال ۹۱براساس مجوز بانک مرکزی به طور رسمی به بانک قوامین تغییر نام داد.

بانک قوامین با شعار امین مردم ایران زمین، بیست وسومین بانک خصوصی کشور با بهره مندی از ۳۲واحد سرپرستی وبیش از ۷۵۰ شعبه در سراسر کشور افق روشنی را برای خود تصویر کرده است . این بانک با اتکا بر اصول بانکداری اسلامی ومنطبق بر قوانین ومقررات بانکی کشور با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص، اعتماد مشتریان و با استفاده از آخرین فناوری ونوآوری های صنعت بانکداری به دنبال ایجاد سازمانی ارزش آفرین، یاد گیرنده وکارآمد است ؛ قوامین با توسعه بازار، تجهیز و تخصیص منابع، مدیریت ریسک های صنعت بانکداری وشناسایی نیازهای مشتریان تلاش دارد ضمن ایجاد رشد وتعالی، خدمات بانکی خود را در بازارهای داخل وخارج کشور با کیفیت مطلوب ارائه کند.

کارتخوان های ارائه شده این قابلیت را دارند که به کلیه حساب های بانکی عضو شبکه شتاب وصل شوند. حتی اگر زمانی شما تصمیم بگیرید شماره حساب فعال روی کارتخوان سیار خریداری شده را تغییر دهید این کار امکان پذیر است.

بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه) بانک‌ قوامین در بانک سپه ادغام شده است. 

کارتخوان بی سیم قابل اتصال به حساب های بانک انصار بانک انصار

این بانک دولتی در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ با بنیانگذاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد. اکنون مالک این بانک، بانک سپه است و همراه با دیگر بانک‌ها مانند قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه اعتباری کوثر که بانک‌های نیروهای مسلح محسوب می شوند، در بانک سپه ادغام شدند. بانک انصار در حال حاضر بیش از پنج هزار کارمند دارد. نرخ سودهای موسسه متناسب با بانک مرکزی است بانک انصار اعتبارات خود را فقط از دو منبع تامین میکند؛ منبع اول سپرده گذاران هستند. منبع دیگر هم سهام داران هستند.

 

بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه) بانک‌ انصار در بانک سپه ادغام شده است. 

خدمات قابل ارائه بر روی دستگاه های POS

شما می توانید یکی از انواع کارتخوان های سیار که در حال حاضر موجود است (مدل های انجینیکو، وریوفن ۶۷۰ و وریفون ۶۸۰) را سفارش دهید. همچنین این مجموعه این آمادگی را دارد که با کلیه شعب بانک ها در استان اصفهان قراردادی منعقد کند و دستگاه کارتخوان سیار برای مشتریان را تامین و در اختیار ایشان قرار دهد.

تحویل این دستگاه ها بین ۱۵ تا ۲۵ روز می باشد و با مالکیت قطعی خریدار می باشد. این خدمات  مستقیما توسط شرکت های psp مانند فن آوا کارت و مستقیما با نظارت شاپرک ارائه می شود. قابل ذکر است که دستگاه ها سیار فروشی می باشد و دستگاه های کارتخوان ثابت رایگان می باشد و تمامی شرایط و نحوه تسویه حساب ها مانند سایر دستگاه های کارتخوان بوده و همگی زیر نظر شبکه شاپرک انجام می شود.

خدمات دیگر  شامل موارد زیر می باشد:

  • امکان پرداخت وجه کالا به صورت الکترونیکی
  • اعلام موجودی
  • درخواست صورت حساب
  • تغییر رمز
  • صورتحساب کوتاه
  • خرید شارژ
  • پرداخت قبض
  • ارائه رسید چاپی برای هریک از تراکنش های فوق

مدارک لازم برای دریافت کارتخوان بانک سپه

جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز و دریافت فرم های مورد نیاز جهت سفارش کارتخوان بانک سپه به صفحه دستگاه های کارتخوان مراجعه کنید.

نوشتهٔ پیشین
شروع ثبت نام دوره آموزشی “راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی”
نوشتهٔ بعدی
شناسه حساب بانکی ایران (شبا)

مطالب مرتبط

۸ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • صابر شلبابی
    ۱۳۹۶-۰۹-۱۵ ۰:۲۶ ق٫ظ

    چه مدت طول میکشه برسه دستمون؟
    آیا آدرس تهران دارید؟

    پاسخ
    • با سلام و درود
      بین ۲۰ تا ۲۵ روز کاری
      خیر، دفتر تهران نداریم، اما شما می توانید مستقیما با دفتر مرکزی اصفهان ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید و دستگاه را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.
      با درود

      پاسخ
  • اکبرمحمدیان
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۰ ۴:۰۱ ق٫ظ

    سلام درود من کارت خوان بانک سپه رو میخواستم باید خودشعبه حضور پیدا کنم راهنمایی کنید لطفا من کرج هستم

    پاسخ
    • با سلام
      دستگاه های کارتخوان سیار که ما در اختیار شما می گذاریم متعلق به بانک خاصی نیست اما این قابلیت را دارد که به حساب های هر بانکی که عضو شبکه شتاب هستند از جمله بانک سپه متصل شود.
      با درود

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر
    آیا برای دستگاه هزینه ای هم دریافت میکنید؟ اگر بله چه مبلغی؟

    پاسخ
    • با سلام
      بله، دستگاه های کارتخوان ارائه شده همگی فروشی هستند و شما دستگاه را خریداری می کنید برای خودتان، با توجه به مدل های متنوع دستگاه ها قیمت ها متفاوت می باشد و البته قابلیت تنظیم به کلیه حساب های بانک عضو شبکه شتاب را دارند از جمله بانک سپه
      موفق باشید

      پاسخ
  • س.من ازبانک سپه درخواست کارتخوان سیاردادم وگفتن ۳میلیون توحساب بلوکه میشه وهرموقع نخواستید دستگاه رو برمیگردونید وپولتون رو پس میگیرید ایا درسته این موضوع

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button