کارتخوان ثابت و سیار قابل اتصال به حساب های بانک توسعه صادرات ایران

بانک توسعه صادراتیکی از دستاوردهای گرانقدر پیروزی انقلاب اسلامی، تأسیس بانک توسعه صادرات ایران است که ایفای نقش بانک صادرات-واردات ایران (EXIM ) را بر عهده دارد.
لزوم وجود سازمانی در کشور که بتواند کمبود یک نهاد مالی معتبر و موجه در بخش صادرات ـ واردات کشور را بر طرف سازد، یکی از نکاتی است که تا زمان پیروزی انقلاب، کم اهمیت تلقی گردیده بود.
رفع این نقیصه از ابتدای تدوین قانون عملیات بانکی بدون ربا در ایران، مطمح نظر مقامات اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و بر اساس آن در تاریخ ۱۳۷۰/۴/۱۹ بانک توسعه صادرات تأسیس شد و عملاً از شهریور ماه ۱۳۷۱ آغاز به کار کرد و از آن هنگام، در راستای پیشبرد اهدافی که بانک بر عهده داشت، با کارکنان و کادری متخصص و ورزیده، در خدمت صادرات کشور قرار گرفت.
فرآیند عملکرد این بانک در طول سالهای گذشته نمایانگر این واقعیت است که بانک از طریق توجه به سرعت و دقت در روند کار، موجبات جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود را فراهم ساخته و علاوه بر آن، اعتماد بانک‌ها و سازمان‌های بین‌المللی را نیز به خود جلب نموده است. امکانات بالقوه تولید و صدور کالا در کشور، می‌تواند با اتکاء به خدمات مالی و جانبی بانک تخصصی توسعه صادرات ایران به فعل در آمده و به جایگاه شایسته خود در بازارهای جهانی دست یابد.

 

قابل توجه مدیران  و کارمندان شعب بانک توسعه صادرات در سراسر کشور

مدیران محترم کلیه شعب بانک توسعه صادرات در سراسر کشور جهت ارائه کارتخوان های ثابت و سیار به مشتریان خود می توانند برای هریک از مشتریان خود یکی از انواع دستگاه های این موسسه را سفارش دهند یا مستقیما مشتریانشان را جهت دریافت دستگاه معرفی کنند و این قابلیت وجود دارند که شماره تسویه حساب های متصل به کارتخوان های سیار به همان شماره حساب مشتری در نزد همان شعبه متصل شود.

کلیه دستگاه های سیار با مالکیت قطعی به مشتری فروخته می شود و دستگاههای ثابت هم به صورت رایگان در اختیار مشتریان گذاشته می شود.

مدل های کارتخوان های سیار

جهت اطلاع از انواع مدل های دستگاه های موجود به بخش دستگاه های کارتخوان مراجعه کنید یا در ساعات کاری با بخش فروش شرکت تماس بگیرید.

تلفن: ۰۳۱۳۷۷۶۵۹۵۱

مشخصات تماس الهه نقش جهان

شبا شماره حساب ها در بانک توسعه صادرات

 

نوشتهٔ پیشین
دستگاه کارتخوان برای حساب های بانکی در بانک تجارت
نوشتهٔ بعدی
ارائه کارتخوان سیار و ثابت قابل اتصال به حساب های بانک توسعه تعاون

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button