دستگاه کارتخوان برای حساب های بانکی در بانک تجارت

دستگاه کارتخوان برای حساب های بانکی در بانک تجارت

بانک تجارتفروش قطعی دستگاه های کارتخوان سیار با مالکیت قطعی شما با قابلیت اتصال به حساب های بانک تجارت

اگر حساب بانکی شما در بانک تجارت قرار دارد و می خواهید کارتخوان سیاری داشته باشید که به حساب بانکی شما در بانک تجارت متصل باشد می توانید یکی از کاترتخوان های موجود که موسسه الهه نقش جهان ارائه می کند را انتخاب کنید و در فرم های مورد نیاز شماره شبا حساب بانک تجارت خود را وارد کنید تا تسویه حساب های دستگاه به حساب بانکی شما در بانک تجارت انجام شود.

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور که نقش انکارناپذیری در رشد و اعتلای اقتصاد ملی داشته است، به موجب مصوبه مورخ ۱۳۵۸/۷/۲۵ مجمع عمومی بانک ها از ادغام ۱۱ بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال در تاریخ ۱۳۵۸/۹/۲۹تاسیس و در قالب شرکت سهامی خاص با مالکیت دولت جمهوری اسلامی ایران در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید و سپس در سال ۱۳۶۰ بانک ایران و روس نیز به آن ملحق گردید.
به این ترتیب بانک تجارت با مجموعه ای از تجربیات و خدمات روزآمد بانکداری که در آن زمان وجود داشت، فعالیت خود را آغاز نمود. بانک تجارت برپایه این مزیت نسبی و همچنین با دارا بودن زیرساخت های غنی انسانی و فنی در زمینه بانکداری که حاصل تجربیات بانک های تشکیل دهنده بود توانست در ارائه بسیاری از خدمات بانکی چه در حوزه بانکداری الکترونیک و چه در حوزه بانکداری بین الملل (استفاده از سیستم SGB، بکارگیری ATM و اولین بانک استفاده کننده از شبکه سوئیفت) پیشگام باشد.

قابل توجه مدیران  و کارمندان بانک تجارت کلیه شعب کشور

مدیران محترم کلیه شعب بانک های تجارت در سراسر کشور جهت ارائه کارتخوان های ثابت و سیار به مشتریان خود می توانند برای هریک از مشتریان خود یکی از انواع دستگاه های این موسسه را سفارش دهند یا مستقیما مشتریانشان را جهت دریافت دستگاه معرفی کنند و این قابلیت وجود دارند که شماره تسویه حساب های متصل به کارتخوان های سیار به همان شماره حساب مشتری در نزد همان شعبه متصل شود.

کلیه دستگاه های سیار با مالکیت قطعی به مشتری فروخته می شود و دستگاههای ثابت هم به صورت رایگان در اختیار مشتریان گذاشته می شود.

 

مدل های کارتخوان های سیار

جهت اطلاع از انواع مدل های دستگاه های موجود به بخش دستگاه های کارتخوان مراجعه کنید یا در ساعات کاری با بخش فروش شرکت تماس بگیرید.

تلفن: ۰۳۱۳۷۷۶۵۹۵۱

مشخصات تماس الهه نقش جهان

شبا شماره حساب ها در بانک تجارت

 

نوشتهٔ پیشین
فروش کارتخوان سیار برای حساب های بانکی در پست بانک
نوشتهٔ بعدی
کارتخوان ثابت و سیار قابل اتصال به حساب های بانک توسعه صادرات ایران

مطالب مرتبط

۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • واقعا عالیه
    من بانک رفتم به این راحتی دستگاه سیار نمی دهند.
    وقتی من دستگاه را بخرم رول کاعذ را باید چه کار کنم؟
    در تلگرام هم پیام دادم لطفا به من جواب بدید تا یکی سفارش دهم

    پاسخ
    • با سلام
      رول کاغذ به شما داده می شود و از کتابفروشی و نوشت افزارها نیز می توانید تهیه کنید و رول کاغذ دستگاه های کارتخوان ثبات نیز قابل استفاده است
      موفق باشید

      پاسخ
  • لیلی زمانی
    ۱۳۹۹-۱۰-۲۴ ۱:۳۶ ب٫ظ

    سلام لطفا قیمت دستگاه ها را بنویسید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آخرین مقالات
فهرست
Call Now Button